תחום חדש – מטבחי גינה יוקרתיים – להלן העסקים המומלצים בתחום!!!   Leave a comment

מטבחי גינה – להשאיר את הלכלוך בחוץ
גם הבשלנים המסורים ביותר נמנעים לעתים מהכנת תבשילים או מתכונים מסוימים, אשר יוצרים בלגן, לכלוך וריחות חזקים. אמנם, המטבח הביתי ערוך לכך ומייצר פתרונות כגון קולט אדים, אך עדיין מדובר באי נוחות, בעיקר בכל הקשור לטיגון, צליית בשרים או הקפצה על ווק. מטבחי גינה הם אחד הפתרונות היעילים ביותר להתמודדות עם לכלוך וריחות חזקים של בישול פשוט על ידי השארתם בחוץ – היכן שממוקם מטבח הגן. מדובר על מטבח לכל דבר מבחינת אבזור, מקומות אחסון ויכולות מקצועיות.
מטבחי גינה הם יחידות משתנות בגודלן ובמרכיבים שלהן, אשר מספקים בצורה כזאת או אחרת עמדה לבישול בחוץ. מטבחים אלו כוללים לרוב עמדת גריל מקצועי; כיור; מקרר ומקפיא; ארונות או מגירות אחסון; צ'יפסר; להבה המיועדת לווק; ואפילו שולחן וכסאות תואמים. צליית בשר על גחלים מיועדת מלכתחילה לבישול בחוץ, ומטבח הגן מאפשר זאת ביתר נוחות, תוך הכנה של כל התוספות הנלוות יחד איתו.
אירוח קל ופשוט
רבים אוהבים לבשל ולארח חברים, או ליהנות מבילוי משפחתי בחצר לצד ארוחה דשנה. הקונספט של מטבח גן מושלם למקרים אלו משתי סיבות עיקריות: ראשית, המארח נוכח בין האורחים לאורך כל הארוחה ואינו צריך להתרוצץ בין הבית לגינה כיוון שהכול נמצא בחוץ לנוחיותו. בנוסף, אין צורך ללכלך או לבלגן את הבית – גם ההכנה, גם הארוחה עצמה וגם הניקיון מתרחשים בחוץ ומאפשרים אירוח רגוע, גם אחרי שכל האורחים עוזבים.
מטבחי גינה הם הדור הבא של המנגלים ושל כל חוויית ה"על האש" האהובה כל כך על ידי ישראלים: במקום רק להכין את המנות הבשריות מאפשרים מטבחי גינה להכין גם את הסלט ואת התוספות, את הצ'יפס, להוציא את כלי המטבח שנמצאים במגירות האחסון, את השתייה מהמקרר ולייצר קוביות קרח מהמכשיר המיועד לכך.

בית העסק המומלץ בתחום מטבחי הגינה – שאולי גרילס… אתר הבית – http://www.מטבחי-גינה.co.il

פורסם ספטמבר 2, 2011 על ידי recomend4biz

כתיבת תגובה