בית עסק מומלץ לציפוי ותיקון אמבטיות   Leave a comment

קודם כל אפרט קצת על הנושא:

מהו תיקון אמבטיות

אם לרגע חשבתם שעבור תיקון אמבטיות תצטרכו לתלוש את האמבטיה שלכם ממקומה, חישבו שנית. טכניקת העבר הזאת פינתה את מקומה לטובת טכניקה עדינה ועדיפה הרבה יותר שלא תצטרך לגייס אינספור בעלי מלאכה והרבה סבלנות מצידכם. טכניקות העבודה הקיימות כיום מאפשרות לכל אחד המעוניין לבצע תיקון או שיפוץ של האמבטיה או הלבשת אמבטיה בביתו, לקבל אחת כזאת במחיר נעים לכיס, במינימום של זמן ובמקסימום של תוצאה.

תיקון אמבטיות כולל ציפוי עמיד וחזק החסין לשלל רכיבים או חומרים שעשויים לבוא איתה במגע. העלויות של תיקון אמבטיות נמוכים משמעותית משיפוץ כללי או עקירה מוחלטת של האמבטיה לטובת התקנת אחת חדשה וכמעט שלא תחושו בהבדל. תיקון אמבטיות הוא השינוי החדש שהאמבטיה שלכם זקוקה לו.

מהו ציפוי אמבטיות

האמבטיה שלכם כבר אינה מה שהייתה פעם? הצבע דהה? שכבת הציפוי התקלפה והמחזה רחוק מלהיות מזמין? ציפוי אמבטיה יעורר בכם את החשק לשוב ולהתקלח בה בהנאה. אנשי מקצוע מנוסים ייצרו שכבה חדשה בעלת מראה אחיד, קורן ובוהק שיספק את הפיניש האמיתי לו הזדקקה האמבטיה בביתכם. ציפוי אמבטיות לא מחייב לחדש את הצבע בהתאם לצבע הישן הקיים.

למעשה, באמצעות ציפוי אמבטיות תוכלו ליצור אמבטיה בעלת צבע ומראה חדש ושונה לחלוטין מהמראה הקודם. המחירים של ציפוי אמבטיות מקנה מראה של אמבטיה חדשה לגמרי אך במחיר של מלאכת חידוש בלבד ללא כל עלויות גבוהות של תיקון או שיפוץ. צריך לראות כדי להיווכח בשינויים המשמעותיים אותם ציפוי אמבטיות יכולים לחולל.

בית העסק המומלץ בץחום על ידי סקר גולשים ברשת – דור אמבטיות.
אתר הבית – http://www.bath4all.co.il/

פורסם אוקטובר 24, 2011 על ידי recomend4biz

כתיבת תגובה