בית עסק מומלץ לציוד לבעלי חיים – מומלץ במיוחד לאוהבי חיות   Leave a comment

ציוד לבעלי חיים – הכול בשביל החבר על ארבע</strong
הטיפול בבעלי חיים ובחיות המחמד מתפתח ומתקדם מכל הבחינות, בעיקר עקב ההבנה כי חשוב לנקוט בגישה נכונה על מנת להאריך ולדאוג לאיכות חייהם כיאה לבן משפחה אמיתי. גישה זאת באה לידי ביטוי בתפריט הולם; בבדיקות רפואיות; במענה לכל צרכיהם; ובאופן כללי בהבנה כי ציוד לבעלי חיים צריך לבטא את ההרגלים ואורח החיים שלהם. בדיוק לשם כך קיימת חנות חיות "פטס פור יו".
בניגוד לימים עברו, שבהם ניתן היה למצוא ציוד לבעלי חיים ברשתות השיווק על גבי מדף בודד וצדדי או במקומות מרוחקים, כיום ניתן למצוא את כל הדרוש בחנויות מתמחות וקרובות לכל אזור מגורים. "פטס פור יו" היא חנות חיות אשר מספקת לכלבים, חתולים, מכרסמים, ציפורים או דגים את כל מבוקשם, והרבה מעבר למזון: צעצועים, חגורות ושרשראות, מוצרי הדברה וטיפוח, משטחי חול, מיטות ומזרונים, כלים לאוכל, ועוד.
שירותים משלימים
מלבד המוצרים אשר נמכרים בפטס פור יו, מספקת חנות חיות זאת גם שירותים נלווים לרווחת בעלי החיים: מספרה ומשלוחים ומזון יבש לכלבים.
המספרה מספקת את הציוד המקצועי ביותר שיטפח את הכלבים ויוציא אותם כמו חדשים: קיצוץ ציפורניים, חפיפה וייבוש, שימוש בחומרים נגד פרעושים וקרציות, ניקיון אוזניים, התרת קשרים והתאמת תסרוקת. מקלחת הגונה חשובה לבעל החיים לא פחות מתפריט מאוזן או חיסונים, וזה תחום שבא היטב לידי ביטוי במסגרת חנות חיות זאת.
ציוד לבעלי חיים מכל סוג מסופק גם על ידי משלוחים של החנות, אשר מעניקה שירות משלים לכל מי שזקוק לאוכל או לכל דבר אחר בדחיפות עבור חיית המחמד אך אין באמצעותו להגיע בכוחות עצמו לחנות. במקום להמתין ולהסתפק במזון שאינו מתאים לבעל החיים או למנוע ממנו משהו בסיסי אחר, ישמח הצוות של "פטס פור יו" להביא עד ללקוח את השירות והמוצרים האיכותיים של החנות.

אתר הבית של חברת פטס 4 יו המומלץ בפוסט זה –
http://www.pets4you.co.il/

פורסם ספטמבר 12, 2011 על ידי recomend4biz

כתיבת תגובה