אטרקציות בחיפה – העסקים המומלצים בתחום   Leave a comment

אטרקציות בחיפה והאתרים המומלצים
מי שמחפש אטרקציות בחיפה ישמח בוודאי לגלות שהן רבות ומגוונות. רשימת האתרים המומלצים באזור המפרץ כולו יכולים למלא ימים שלמים של פעילות חווייתית מסוגים שונים ורבים. אפשר לבקר בעיר ולהעדיף אטרקציות בחיפה בעלות אופי דומה או לבחור עיסוקים שונים בתכלית. אטרקציות בחיפה מאפשרות לתבל את הביקור בסגנונות בילוי שונים. רובנו נחשפנו לא פעם לאתרים היותר מוכרים כמו גן הבהאיים, גן האם והמוזיאון המדעי. אבל לעיר הזאת יש הרבה יותר מה להציע למבקר.

באוויר בים וביבשה
בעוד שבגוש דן משוועים זה שנים לרכבת קלה שתסייע בהתניידות הכול כך בעייתית באזור הצפוף ביותר בארץ, הרי שעיר הכרמל מתהדרת בכמעט כל כלי התחבורה האפשריים. אטרקציות בחיפה כמו צימרים בחיפה יכולות להיות סביב נושא זה. אפשר להתחיל באמצעים הפעילים והייחודיים עד היום, כמו הרכבל שנע מסטלה מאריס ועד הים, או בכרמלית, הלא היא הרכבת התחתית, המחברת בין ראש הכרמל לבין העיר התחתית.
בהמשך אפשר ללמוד על ההיסטוריה של הרכבת שלנו במוזיאון שיוחד לסיפורה של התעשייה מסוף המאה ה-19 ועד ימינו, וכל זאת בתחנת הרכבת החיג'אזית בעיר. מהיבשה נגיע בקלות אל המוזיאון הימי הלאומי שסוקר את ההיסטוריה של התחבורה הימית באזור הים התיכון. אפשר גם, כמובן, לבקר בנמל הפעיל היום בעיר התחתית.
אטרקציות בחיפה בתוך מבנים היסטוריים

עוד אטרקציות בחיפה, שפחות מוכרות לציבור הרחב הם מבנים היסטוריים בעלי סיפורים מעניינים השזורים לאורכה ולרוחבה של ההתיישבות באזור מפרץ חיפה. בנוסף לתחנת הרכבת הישנה, אפשר לבקר בבנק אנגלופלסטינה, בבית רוטשילד, בבית רוטנברג – מייסד חברת חשמל, וכמובן בשבילי המושבה הגרמנית. כל הבניינים כולם מרתקים גם בסיפור התכנון שלהם מבחינה אדריכלית וגם מבחינת הדיירים שאכלסו אותם לאורך השנים, כל אחד ותולדותיו הוא.

בית העסק המומלץ בתחום האטרקציות בחיפה – חברת טרקטורוני הכרמל.
אתר הבית – http://www.meruba.co.il/אטרקציותבחיפה

פורסם נובמבר 6, 2011 על ידי recomend4biz

כתיבת תגובה