ספא בכפר סבא ובשרון – הספא המומלץ ביותר על ידי הגולשים   Leave a comment

ספא בשרון – גן עדן מתחת לביתרבים נוסעים שעות ארוכות לצימרים בכדי להגיע למקום מנותק ומבודד, שישרה רוגע ושלווה וישבור את השגרה השוחקת. אך במקום לבזבז שעות על הכבישים ניתן למצוא פתרון קרוב וזמין – ספא בשרון מעניק ללקוחותיו תחושה של צימר מפנק מבלי להתרחק מהבית. ספא בשרון מספק את השלווה המבוקשת כבר עם ההגעה למקום אשר מעוצב כצימר מפנק ומשכיח את העובדה כי הוא ממוקם במרכז העיר.
ספא בהרצליה שם דגש על אווירה נעימה ומשרה רוגע, בין אם באמצעות ריחות נעימים ועיצוב עדין; במוזיקה חרישית; ובשימוש בשמנים איכותיים וריחניים. הטיפולים אשר מציע ספא בהרצליה מספקים אפקט של הרפיית שרירים וטיפול בכאבים וגם היבט קוסמטי של רענון העור ומרקמו. ספא בהרצליה מעניק גם טיפולי גוף משלימים במסגרת המקום, כגון פילינג גוף או החדרת לחות.
צוות מקצועי ומיומן
ספא ברעננה מקפיד על צוות מקצועי ומיומן אשר יודע להתאים לכל מטופל את הטיפול המתאים לו. ללא התאמה זאת, יתכן גרימת נזק וכאב למטופל, אשר התקווה לרוגע ופינוק יתמוגגו מיד ברגע זה. ספא ברעננה מעניק מענה במקרים של כאבים כרונים או תופעות פסיכוסומאטיות כגון מיגרנות, בעיות עיכול או נדודי שינה כיוון שהם יתמקדו ברגיעה של הגוף אשר משליכה מיידית על הנפש הסוערת.
עיסוי שבדי, עיסוי תאילנדי, רפלקסולוגיה, עיסוי ארומתראפי, או עיסוי רקמות עמוק – כל אלו דוגמאות לטיפולים שמציע ספא בכפר סבא ללקוחותיו הנאמנים. יש לקוחות אשר מגיעים לקבלת טיפול קבוע מדי שבוע כתחזוקה שוטפת לגוף ולנשמה ואילו אחרים רואים בכך פינוק חד פעמי שמתאים לימי הולדת או ליום נישואים. כך או אחרת, ספא בשרון מרענן ומחדש כוחות שלעתים נשחקים ומוציא את לקוחותיו כמו חדשים.

הספא המומלץ על ידי הגולשים במרכז הארץ הינו – ספא מנטרה הממוקם ברעננה.
אתר הבית של ספא מנטרה – http://www.mantraspa.co.il/

פורסם ספטמבר 21, 2011 על ידי recomend4biz

כתיבת תגובה