בית עסק מומלץ למכירה והתקנה של אבן כורכר ובריקם – מומלץ במיוחד!!!   Leave a comment

אבן כורכר

כל אחד אוהב לעצב את ביתו בצורה מיוחדת. אנו יכולים לראות כיצד במבנים שונים בכל רחבי הארץ נוצרו עיצובים מקוריים שמותירים את כל מי שצופה בהם פעור פה. אם ניקח למשל את המשחק הנכון עם אבנים שונות כמו אבן כורכר הרי שנוכל לראות כיצד אפשר להוסיף רבות לכל מראה חיצוני ופנימי. אבן כורכר נחצבת באזור מישור החוף בעיקרון, אך כיום גם מייבאים אותה ממדינות שונות כמו קפריסין ומלטה למשל.

בהיותה אבן חול היא משדרת אותנטיות רבה ויש לה יכולת להציג כל מבנה בצורה מיוחדת במינה. מי שבוחר אבן כורכר בגוונים מסוימים, הנעים בין צהוב לחום בהיר, יכול לראות כיצד חיפוי קיר חיצוני באבן זו מושך את מבטו של כל מי שעובר ליד הבית. גם מי שמביט מרחוק לא יכול להתעלם מהיופי המיוחד שמציגה אבן כורכר.

גם בתוך הבית אנו יכולים לראות כיצד ניתן להדגיש עיצוב אותנטי לא רק בעזרת ריהוט עתיק ] סוג מסויים של בריקים או כדי אבן מסוימים אלא גם בעזרת אבן כורכר מרהיבה. עיצוב באבנים שונות אינו דבר חדש בישראל אך נראה כי בזמן האחרון מגלים רבים את ייחודן של אבנים שונות ומשתמשים בהן בהיקף נרחב יותר מבעבר. כיום אבן כורכר היא אבן מבוקשת מאוד שרק משווקים רציניים יודעים כיצד להתאים אותה לכל סוג של לקוח.

אין ספק שכל אחד מאתנו מעוניין למצוא את הלהיט שישדרג את המראה של ביתו או אפילו את משרדו. לכן רכישת אבן כורכר היא מהלך בטוח שבעזרתו אפשר להגיע למראה מרתק ממש שאינו משתווה לעיצוב "סינטטי" כלשהו. בחירת אבן כורכר מדגם מסוים והסתמכות על בעל מקצוע שיידע כיצד לעבוד בצורה מדויקת, ובהתאם להוראותיו של מעצב, היא זו שיכולה לעשות את ההבדל בין עיצוב שגרתי לבין כזה שקשה לנתק ממנו את המבט.

בית העסק המומלץ במדינת ישראל בתחום של מכירה והחלפת אבן כורכר ובריקים הינו:

אבן ושיש הממוקמת בפארק געש.
אתר הבית של החברה:
http://בריקים.com/
http://www.stones-park.com/

פורסם ספטמבר 23, 2011 על ידי recomend4biz

כתיבת תגובה