בית עסק מומלץ לניקוי שטיחים וניקוי ספות   Leave a comment

ניקוי שטיחים וספות – לא רק בפסחפסח הוא הזדמנות מצוינת לבצע ניקוי יסודי ברחבי הבית ולחדש את המראה של רהיטים רבים, אשר ראו ימים טובים יותר. גם מעבר דירה גורם לנו להיווכח במצבו העגום של הסלון וכמה זמן עבר מאז שרכשנו ריהוט חדש או ניקינו את הקיים. ניקוי שטיחים וספות נועד בדיוק למקרים אלו – שבהם יש להחזיר את הברק, הריח הנעים ובעיקר – המראה הנקי והחדש לרהיטים המשמשים אותנו באופן יום יומי ועל כן נשחקים ומתלכלכים.
ניקוי שטיחים וספות יכול להתבצע בשתי דרכים עיקריות: האחת מתאפשרת על ידי רכישה של חומרי ניקוי ספות או שטיחים ברשתות השיווק ושימוש עצמאי בהם. האופציה השנייה היא פנייה אל חברה מקצועית לניקוי רהיטים אשר תספק טיפול מקצועי ברמה גבוהה. ניקוי עצמאי מתאים כאשר מדובר על כתם נקודתי או על שכבה דקה של אבק. לעומת זאת, חברה מקצועית תעניק מענה מקיף במקרים של כתמים קשים ולכלוך עיקש אשר חומרים ביתיים לא יוכלו להסיר.
חומרים וטיפול מקצועי
חברות מקצועיות של ניקוי שטיחים וספות יכולות להתמודד ביעילות עם מרקמים וסוגי בד שונים אשר דורשים חומרים עדינים אך יעילים. שימוש חובבני לא יוכל להסיר את הכתמים ביעילות מבדים אלו ואף יוכל לגרום לנזק בדמות קרעים וכתמים חמורים יותר. כמו כן, ניקוי שטיחים וספות מקצועי ינקה ביעילות שטיחי שאגי, שטיחי משי, שטיחים פרסים, ספות עור וכל רהיט יקר או בד אחר הדורש יחס עדין.
ניקוי שטיחים וספות מקצועי יעניק לרהיט מראה חדש ויחזיר אותו שנים אחורה. מדובר בפעולה חסכונית מאוד מבחינה כלכלית שכן זול יותר לנקות את הרהיט מאשר להחליף את מערכת הסלון. בדרך כלל מספקות החברות נציגים אשר מעניקים הצעת מחיר בביתו של הלקוח לאחר בחינת מצבו של הרהיט ומדגימים ללא עלות את אפקטיביות החומרים.
בית העסק המומלץ בתחום זה הינו – בר ניקוי בפתח תקווה.
אתר הבית של חברת בר ניקוי – http://www.bar-nikuy.co.il/

פורסם אוקטובר 14, 2011 על ידי recomend4biz

כתיבת תגובה