פיצרייה מומלצת ברמת השרון   Leave a comment

פיצרייה ברמת השרון – זה הטעם שקובע
בכל עיר או יישוב ברחבי הארץ ניתן למצוא היום לפחות פיצרייה אחת – העובדה כי מדובר על אחד המאכלים האהובים ביותר בעולם, בשילוב קלות ההכנה, המחיר השווה לכל נפש ובעיקר – הטעם הנפלא, הופכים את הפיצה למשהו שקשה להתחרות בו. ישנן כמה רשתות פיצה גדולות בארץ, ולעומתן קיימות פיצריות בודדות שאינן מחזיקות בסניפים ומתרכזות רק בטעם: פיצרייה ברמת השרון היא אחת מהן.
כאשר אנחנו משתוקקים לפיצה ישנה קיימת התלבטות לאיזו פיצרייה ברמת השרון לפנות. מצד אחד, הרשתות הידועות מציעות מנה קבועה ו"בטוחה". מאידך, פעמים רבות אנו מעוניינים בפיצה שאינה תעשייתית ושתתן לנו את ההרגשה שאנחנו באיטליה. במקרים אלו, מומלץ לפנות אל פיצרייה ברמת השרון אשר מקפידה על חומרי גלם איכותיים וטריים; שמה דגש על בצק פריך ודק ועל שימוש בגבינת פרמג'ן אמיתית ולא בחיקוי חסר טעם.
פיצריית שף
פיצרייה ברמת השרון מציעה לרוב את הקונספט של "פיצת שף" – הכוונה לתוספות ולמרכיבים מקוריים על גבי הפיצה אשר משדרגים את המנה הבסיסית הפשוטה והופכים אותה למאכל אנין. תוספות שכאלו עשויות להיות גבינת רוקפור; פלפלי חלפיניו; פטריות כמהין; חזה אווז; רוקט; ברוקולי, ועוד אין ספור אפשרויות. נושא הכשרות לרוב אינו קיים בפיצריות אלו כיוון שבין השאר מוצעות בהן תוספות בשריות לחובבי הז'אנר.
יתרון נוסף של פיצה ברמת השרון היא ההדגשה של "פיצה בעבודת יד" – פיצריות שכאלו אינן מתרכזות בכמות אלא באיכות ואופות את הפיצה בתנור לבנים מיוחד אשר מקנה לפיצה את המרקם האיכותי הידוע שלה. מי שמעוניין בפיצה בעלת טעם איטלקי אמיתי לא יתפשר על פיצרייה אחרת ויבחר בפיצרייה מקומית אשר הופכת את משולש המנה האהובה לבעל טעם מושלם ולא פחות מזה.
הפיצרייה המומלצת ברמת השרון על ידינו הינה פיצה מאמא רסקו.
כתובת אתר הבית שלהם – http://www.פיצה-רמת-השרון.co.il/

פורסם ספטמבר 20, 2011 על ידי recomend4biz

כתיבת תגובה