עסקים מומלצים בחיפה בתחום משלוחי הפרחים   Leave a comment

פרחים בחיפה – מתאימים לכל שמחה
בעבר, היה נהוג להביא לשמחות שונות זר פרחים צבעוני וריחני אשר תמיד התקבל בברכה. הרלוונטיות של מחווה זאת נותרה כשהייתה, אך הזר עצמו עבר הרבה שדרוגים והתפתחויות. כיום, ניתן לרכוש פרחים בחיפה או בכל רחבי הארץ במגוון סגנונות אשר כולם כוללים תוספות של פריטים ומוצרים נלווים. מדובר על מתנה אהובה ומשמחת אשר נוסף לה גם ההיבט הפרקטי – של התאמה לאירוע או לנסיבות ספציפיות.
חנויות פרחים בחיפה מספקות הרבה יותר מפרחים. בובות, אגרטלים יוקרתיים, בלונים, יינות, מארזים מתוקים, חבילות טיפוח, זרי שוקולד ואפילו ספרים או דיסקים מצורפים לזר הפרחוני ולעתים הם בעצמם מהווים את עיקר המתנה. חנויות הפרחים השונות גילו את הפוטנציאל הטמון במוצרים נלווים אלו ומייעדות לכל לקוח ולכל אירוע את הזר והמוצרים המתאימים להם – לימי הולדת, ללידה, ליום האהבה, ליום נישואין או אפילו למסיבת פרידה מעובד.
מוצרים משלימים
יום הולדת הוא סיבה מצוינת לשלוח פרחים בקריות או בחיפה בתוספת יין משובח או מארז שוקולד איכותי. יום נישואין או יום האהבה (המהווים מועדים עמוסים במיוחד בחנויות פרחים בחיפה ובכל רחבי הארץ) מתאימים למשלוח זר שושנים או וורדים אדומות בצירוף מארז טיפוח יוקרתי או דיסק רומנטי. ללידה מומלץ לשלוח זר "מתוק" העשוי פרלינים בשילוב חבילה ליולדת – מוצצים, חיתולים וקרמים המתאימים לאם ולתינוק.
זרי פרחים היו ונותרו מתנה אהובה, אך המוצרים הנלווים ללא ספק שידרגו אותה. שירות המשלוחים של חנויות פרחים בחיפה מספקים את כל המכלול המבוקש לאחר שהצוות המקצועי מתאים ומייעץ בשמחה על הזר והתוספות המתאימות. גם "לאקי במבוק" או עץ אהבה נמצאים בראש רשימת הצמחים האהובים על רבים, והם מתאימים למגוון רחב של אירועים, שמחות או נסיבות.

החברה המומלצת על ידי צוות הבלוג שתחום של משלוחי פרחים בחיפה והקריות הינו פרחי הצריף, להלן אתר הבית של החברה – http://www.meruba.co.il/פרחיםבחיפה

פורסם ספטמבר 16, 2011 על ידי recomend4biz

כתיבת תגובה